תפריט
f 09-7661070 רחוב ויצמן 130 כפר-סבא ליצירת קשר:

רשימת הדברים שכל רואה חשבון מודרני צריך במשרד

חושבים לצאת לדרך חדשה ולפתוח משרד משלכם?
קיבצנו בעבורכם את כל הדרכים שיעזרו לכם לחסוך בזמן, בכסף ולממש את הפוטנציאל שטמון בכם בדרך להיות אנשי המקצוע של המחר.

רואה חשבון? זה הכתבה שפשוט אסור לך לפספס!

משרד ישן: שולחן עץ ישן, צנצנת דיו ונוצה לכתיבה

יצירת סביבת עבודה נוחה ומרשימה

בין אם החלטתם לשכור משרד מפואר או שאתם מעדיפים להתחיל בקטן ולפתוח את העסק העצמאי הראשון שלכם ישירות מהבית.
אתם חייבים לחשוב בצורה המקצועית ביותר.

כדי לספק לעצמכם את סביבת העבודה הנעימה, הפרודוקטיבית והטובה ביותר – קיבצנו בעבורכם כמה פריטים שהם פשוט בגדר חובה:

  • שולחן משרדי שולחן משרדי הוא לא רק המקום להניח את המחשב הנייד ואת המסמכים החשובים.
    הוא האביזר שמשדר לכם וללקוחות שלכם שאתם לוקחים את העבודה ברצינות.
    מומלץ לבחור בשולחן רחב ככל האפשר כדי לספק לעצמכם את סביבת העבודה האולטימטיבית.
  • כיסא מנהלים זה לא חייב להיות הכיסא היפה ביותר או זה עם המנגנונים המורכבים ביותר.
    אבל חשוב לרכוש כיסא שיהיה לכם נעים לשבת עליו שעות ארוכות בלי לסבול מכאבי גב בסיום כל יום.
    זכרו, זוהי השקעה חד פעמית אשר תלווה אתכם למשך שנים ארוכות ולכן אסור לחסוך בבחירת כיסא איכותי.
  • ארונות משרד – למרות השאיפה של רובנו לאחסן את מרבית המסמכים במחשב או בענן, יש ניירת שפשוט חייבים לשמור.
    בחרו ארון בגודל ובנפח שמתאים לצרכים שלכם ותוכלו לחסוך שעות ארוכות במיון ומציאת הקלסרים השונים.

 

תוכנות ואפליקציות שיעשו לכם את החיים קלים יותר

כפי שרמזנו מקודם, מעבר לפריטים הפיזיים אשר הם בגדר חובה בכל משרד של רואה חשבון.
ישנם כמה תוכנות ואפליקציות שאתם פשוט לא תוכלו להסתדר בלעדיהם.

הנה כמה מהתוכנות החשובות ביותר:

פריוריטי זום לרואי חשבון:

פרוירטי זום היא אחת התוכנות החשובות והשימושיות ביותר במרבית משרדי רואי החשבון. היא מסונכרנת באופן מושלם עם תוכנות האופיס השונות ומספקת אפשרות לנהל את המשרד באופן קל ופשוט.
בנוסף, התוכנה מתממשקת באופן מלא עם מערכות התשלומים השונות של הלקוחות שלכם ומאפשרת הדפסת צ'קים.

 

למידע נוסף באתר התוכנה >>

אשפית:

אשפית היא עוד תוכנה נהדרת שמשרדי רואי חשבון בסדר גודל בינוני נוהגים להשתמש בה כדי לנהל את משרדם ולקבל משוב איכותי.
היתרון הגדול שבתוכנה הזאת: היא מספקת כלי נוח לחישוב שעות עבודה שהושקעו בטיפול בכל לקוח ומזרזת באופן משמעותי את הליך הגבייה בסיום כל חודש.

 

למידע נוסף באתר התוכנה >>

תוכנה מומלצת להנהלת חשבונות חד צדדית:

"טמל" היא תוכנה מומלצת עבור חישוב שעות העבודה וביצוע ניכוי מס איכותי.
היא אולי לא התוכנה הכי חדשה שיש בשוק (היא הושקה לראשונה בשנת 83) אבל היא בהחלט אחת התוכנות האמינות ביותר בשוק.

 

למידע נוסף באתר התוכנה >>

תוכנה מומלצת להנהלת חשבונות כפולה:

"מחשבת" היא תוכנה אשר שייכת לחברת מיכונים ותומכת בניהול מפורט של עסקים וביצוע הנהלת חשבונות מסודרת. מחשבת תעזור לכם לייצר מאזנים תקניים, דוחות מפורטים במיוחד וניהול מס קלנדרי באופן קל ופשוט.

 

למידע נוסף באתר התוכנה >>

תוכנה מומלצת לניהול מסמכים:

למרות השם הזר שלה, "DMS", היא פיתוח כחול לבן שדואגת לייצר אינטגרציה איכותית בין מסמכים פיזיים ומסמכים דיגיטליים.
היא חוסכת לכם במקום ומספקת אפשרות לעבודה מרחוק על פרויקט משותף באמצעות האינטרנט.

 

למידע נוסף באתר התוכנה >>

תוכנת ALL IN ONE:

"פורמלי" מספקת מערכת משולבת שמרבית מנהלי החשבונות ויועצי המס הבכירים פשוט לא יכולים להסתדר בלעדיה.
המערכת פועלת החל משלב יצירת הקשר ותיעוד השיחות הטלפוניות עם הלקוחות שלכם ועד לאינטראקציה שלכם עם רשם החברות.

 

למידע נוסף באתר התוכנה >>

אפליקציית היומן של לשכת רואי החשבון:

אפליקציית היומן של לשכת רואי החשבון היא דרך נהדרת להישאר מעודכנים עם השינויים האחרונים ולבצע בדיקות ממוקדות בלחיצת כפתור.
היא אינטרנטית לחלוטין ומאפשרת לכם להישאר מעודכנים בעזרת הסמארטפון שלכם.

 

למידע נוסף באתר התוכנה >>

מגוון האפליקציות של OFFICRGUY:

אחת החברות שאתם פשוט חייבים להכיר אם אתם מתכוונים לנהל משרד רואי חשבון ולא מעוניינים לבזבז זמן על טפסים, צ'קים וקופה קטנה.
היא אינטואיטיבית לחלוטין ( בזכות המודולים הצבעוניים והאינטראקטיביים שלה), היא מספקת אין ספור אפשרויות וביחס לתפוקה שלה היא יותר ממומלצת לרכישה.

 

למידע נוסף באתר התוכנה >>

כלים דיגיטליים לחסכון בזמן ולהגדלת כמות הלקוחות

אז אחרי ששדרגנו לסביבת עבודה פיזית ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר אפשר ליהנות מכמה שירותים משלימים שחוסכים לכם זמן, כסף ודואגים שאתם תתרכזו במה שאתם הכי טובים.

  • מענה אנושי – זמן שווה כסף וכדאי שתשקיעו אותו במקסום רווחים במקום במענה לשיחות טלפוניות.
    שירות מענה אנושי ידאג לכך שלא תפספסו אף לקוח ותמיד תהיו זמינים.
  • מזכירה ווירטואלית – משרד חדש זה הוצאות חדשות אבל הם לא חייבים להגיע מכאן.
    כדי לספק מענה של מזכירה לא צריך מזכירה שתשב במשרד מ9-5.
    מזכירה ווירטואלית תספק בדיוק את אותו השירות במחיר נמוך בהרבה.
  • ניהול יומן – הזמן הוא המשאב החשוב ביותר ולכן העצה הטובה ביותר שניתן לספק לרואי חשבון עצמאים הוא להעביר את המשימה הזו למי שמומחה בה. אתם תקבעו את היעדים ותקבלו תזכורות מותאמות כדי לעמוד בהם.
  • שירותי הודעות 24/7 – שירות שמותאם לעידן של הסמארטפון וחוסך לכם המון זמן.
    בזמן שאתם בפגישה עם לקוח תוכלו ליהנות ממוקד טלפוני אישי אשר ישלח לכם מסרון עם כל פרטי השיחה.

כמובן שגם לנוכחות הדיגיטלית שלכם יש חשיבות עליונה ואם אתם רוצים שלקוחות חדשים ימצאו אתכם.
כדאי להשקיע באתר איכותי ובשירותי קידום אתרים מקצועי אשר יספקו לכם מוניטין טוב.

הקפידו לשלב אופציה של צ'אט אנושי בתוך האתר, זו שיטה בטוחה להפוך לקוחות שרק מתעניינים ללקוחות של ממש.

 

לסיכום, גם אם עדיין לא פתחת משרד רואי חשבון עשית צעד משמעותי כהכנה לכך והכרת כמה מהכלים שיעזרו לך לשדרג את היכולות שלך ברגע שתחליט לפתוח את המשרד החדש שלך

שריינו מקום בהקדם!

שריינו מקום בקורס הבא! צלצלו 09-7661070 או השאירו פרטים, ונחזור בהקדם!