איך להפוך לחשב שכר מוביל

הדרך למשרה בכירה עוברת דרך הרבה עבודה קשה והשקעה, הדברים גם אם מסתדרים בשלב מסויים לא מגיעים משום מקום. הדרך להפוך חשב שכר בכיר עוברת בתחנות שונות בדרך. אין להם הגדרה מדויקת של זמן או עשה ואל תעשה, אבל בסוף כדי להתקדם בחיים צריך לעשות כמה דברים.

אין דרך קיצור יש לעבור את השלבים

על מנת להשיג משרה בכירה במקצוע שלכם יש שתי אפשרויות, האחת להיות הבן או הבת של בעל העסק, השנייה להיות הכי טוב כל הזמן. בהנחה שאתם שכירים ולא עובדים בעסק של אבא שלכם אבל אתם עדיין רוצים להפוך לחשב שכר מוביל רצוי שתדעו שיש שלבים להצלחה, צריך להתחיל מלמטה ולעבור את כל השלבים, לעיתים זה יקרה מהר, לעיתים פחות, אבל חייבים להתחיל מלמטה.

  • לימודים – ללא לימודי הנהלת חשבונות ולימודי בסיס, אולי תוכלו להתחיל לעבוד, בטח לא להתקדם בסוף הדרך.
  • חשב שכר מתחיל – עם סיום הלימודים חייבים להכיר את התחום, להבין אותו ולצבור ניסיון ראשוני.
  • חבר צוות – בשלב זה תהיו חברי צוות בארגון רציני וגדול, תלמדו איך הדברים עובדים באמת ותהיו מוכנים לשלב הבא.
  • ניהול – אין מה לעשות תפקידים בכירים מחייבים יכולת ניהול משימות ובני אדם

לאחר שתעברו את השלבים הללו לאורך הקריירה שלכם, תוכלו להיות חשב שכר מוביל.

אולי יעניין אתכם:

להישאר מעודכן

הקידום המקצועי הוא חשוב, אך הוא אורך כמה שנים, בזמן הזה מתרחשים שינויים כאלו ואחרים בעולם המקצועי. יש חשיבות גדולה להישאר מעודכנים בתחום ומה מתרחש בו. אפשר ורצוי לקחת חלק בכנסים מקצועיים של חשבי שכר גם אם הם בעלות זאת או אחרת. אפשרות נוספת היא לקחת קורסים מקצועיים בתחומים חדשים בתחום לצורך העשרת הידע שלכם. אפשרויות נוספות אפשר ללמוד מעיתונות כלכלית או מקצועית, כיום הרשת מאפשרת ידע רב הזמין לכל. ואחת הדרכים הטובות להיות מעודכנים היא שיתוף ידע עם קולגות מהתחום על מנת להכיר סיטואציות ומקרים אפשריים.

לא להישאר מקובע

חשב שכר יכול להגיע אל המשרד בבוקר ולהיקבר תחת המיילים המספרים והנתונים. אבל אסור לשכוח שחשב השכר פועל בארגון בעל אופי מסויים. הארגון עוסק ביצירה ופעילות שבה חשב השכר הוא גורם מסייע, הוא לא לב העשייה, לכן אם אתם מבקשים להפוך להיות בכירים, להתקדם מקצועית, צאו החוצה מהמשרד, גשו אל צוותי הפיתוח של הארגון, אל אולמות הייצור או התכנות, בצעו פגישות עבודה עם המנהלים האחרים בארגון שאתם חלק ממנו.

הכרת החוק

עבודתו של חשב השכר מתכתבת באופן שוטף עם חוקים רבים הנוגעים לעולם העבודה והעובדים. בשל כך יש חשיבות רבה ליכולת שלו להכיר את החוקים באופן מושלם, להיות הכתובת הן לעובדים והן למנהלים כיצד יש לפעול בכל שלב. כלל חוקי השכר, שעות העבודה והפנסיה הם לחם חוקו של חשב השכר. מי שרוצה להתקדם חייב להכיר את החוקים הללו בצורה מושלמת. מומלץ ביותר לחפש ריענוני מקצוע מטעם משרד העבודה או באמצעות כנסים מקצועיים.

 

5/5

שריינו מקום בקורס הבא!

חייגו עכשיו 09-766-1070

או השאירו פרטים, ונחזור בהקדם!