5 טיפים מכריעים לסטודנט בקורס הנהלת חשבונות

אחד הקורסים המבוקשים בשנים האחרונות הוא קורס הנהלת חשבונות. יש במקצוע הזה שכבה קבועה של אלו המבקשים להתמקצע בו. לכן יש לא מעט מקומות המאפשרים לימודי תעודת הנהלת חשבונות. לכן רגע לפני שמתחילים את הלימודים, הנה 5 טיפים מכריעים לסטודנט בקורס הנהלת חשבונות.

טיפ מס׳ 1: בחרו במוסד הנכון: מכללת חשב

לימודי תואר ותעודה אפשר לעשות היום במוסדות רבים מאד ובתנאים שונים. אם זאת אתם חייבים לקחת בחשבון שלכל החלטה שלכם יש מחיר. לא כל מוסד שמציע לימודי תעודה בקורס הנהלת חשבונות 1+2 נתפס כגוף באותה רמה. באופן אובייקטיבי ישנם מוסדות נחשבים יותר.

ערכו בדיקה קצרה לפני הרשמה, אל תתבישו לשאול בוגרים או מנהלים של חברות המגייסים עובדים מה הוא המקום הטוב ביותר ללמוד. אפשר לבדוק מה אחוז הבוגרים של כל מוסד בבחינות המעבר או את איכות המרצים. כל אלו יעניקו לכם תמונה אפשרית לגבי איפה כדאי ללמוד.

קורסים רלוונטים במכללה:

טיפ מס׳ 2: תכני הלימוד

בכל תואר שתבקשו ללמוד המוסד הנבחר יציג לכם את חומר הלימוד לקורס, או בשפה המקצועית האקדמית, הסילבוס. אפשר לערוך השוואות בין המכונים השונים, להבין איפה הסילבוס מפורט יותר ומעניק יותר אפשרויות. במקביל רצוי לבדוק מי הם המרצים המעבירים את הקורס, מה רמת הידע והניסיון שלהם. האם הם מצד אחד מנוסים מספיק ומצד שני מכירים את החידושים האחרונים בתחום.

תכני הלימוד חייבים להיות באישור התמ"ת כלומר להיות בפיקוח רגולטורי, אתם לא רוצים ללמוד קורס שלם רק בשביל לגלות שהמסלול שבחרתם לא מוכר ככזה שיכול לספק תעודה. ולבסוף, וודאו שאתם נחשפים לתוכנות החשובות בתחום הנהלת החשבונות ובראשן החשבשבת.

במכללת חשב – כל הקורסים הן בפיקוח התמ״ת והלשכה לרואי חשבון בישראל.

טיפ מס׳ 3: השוואת התנאים הנלווים

כמו שרובכם כבר יודעים, בוודאי אם אתם רוצים להיות מנהלי חשבונות שזול יכול להיות יקר לעיתים. לכן רגע לפני שאתם מעבירים את כרטיס האשראי שלכם אל המכון הראשון שמצאתם עשו השוואה, הנהלת חשבונות כאמור מלמדים ביותר ממקום אחד, ערכו לעצמכם מעין טבלה שתכלול את הפרטים הבאים:

  • מחיר – כי בכל זאת גם לזה יש חשיבות גדולה
  • שילוב הבוגרים בשוק העבודה – רצוי שהתעודה שלכם תהיה שווה משהו
  • מה מעמדו של המכון בשוק העבודה – זאת תופעה ידועה שבה מקומות עבודה טובים מבקשים בוגרים של מוסדות לימוד מסוימים.

טיפ מס׳ 4: השקיעו בלימודים

ברגע שהתחלתם ללמוד, התייחסו אל הלימודים כדבר המשמעותי בחיים שלכם בזמן הנתון הזה. נכון אתם לא הראשונים בעולם שמבקשים להשלים לימודי תעודה, אבל זה העתיד שלכם, לכן רצוי מאד שתקפידו על הכללים הבאים

  • אל תחסירו שיעורים – שילמתם כסף טוב להקשיב למרצה שלכם בשיעור, נצלו את זה ככל האפשר
  • בצעו את המטלות – שעורי בית ומטלות הן למענכם, ימי התיכון נגמרו, את אף אחד זה לא מעניין אם הכנתם או לא, את החומר אתם תצטרכו ללמוד בכל מקרה
  • לימדו בקבוצה – הלמידה ביחד מפרה את המחשבה ותורמת להבנת החומר.

טיפ מס׳ 5: אתם לא יודעים, תשאלו

אין הביישן למד, את זה אמרו כבר חכמינו מזמן. נרשמתם ללימודים בכדי לרכוש השכלה, לא בשביל להגיד לא נעים לי. כל שאלה שאתם לא מבינים תשאלו.

קראו עוד:

5/5

שריינו מקום בקורס הבא!

חייגו עכשיו 09-766-1070

או השאירו פרטים, ונחזור בהקדם!