חישוב שעות עבודה באקסל

בעזרת תוכנת אקסל, ניתן בקלילות לארגן את כלל השעות עבור העובדים, מבלי לחשוש מאי סדר.

 

את ארגון השעות והעמודות במסמך אקסל ניתן להתאים ספציפית למקום העבודה ואופן העבודה, ויש להתייחס לפרמטרים שונים, למשל:

  • ימי עבודה: מספר ימי העבודה אליהם מתייחסים, 5 ימים או יותר.
  • שעות עבודה: מה הן מספר השעות שנחשבות כיום עבודה במקום.
  • שעות נוספות: חישוב אוטומטי של 25% אקסטרה עבור כל שעה שהינה שעה נוספת.
  • שעות לילה: חישוב של שעות עבודה לילית, בהתאם להסכם המקום- האם התשלום עליהן הינו כמו על שעות רגילות, נוספות או חריגות.
  • תעריף שעתי: קביעת תעריף שעתי עבור כל אחד מהגורמים העובדים.

 

לאחר ניתוח הנתונים והתאמתם, מכניסים את הנתונים לתוך העמודות ושם הם נשמרים ומוזנים.
לאחר ארגון הנתונים ישנה אפשרות ליצור טבלת ציר אשר תפלח את הנתונים בהתאם לרצונכם: לפי יום, תפקיד וכו'.

 

מעוניינים לשדרג את שליטתכם באקסל? הירשמו עוד היום לקורס לימודי אקסל במכללה

5/5

שריינו מקום בקורס הבא!

חייגו עכשיו 09-766-1070

או השאירו פרטים, ונחזור בהקדם!